۱۳۹۹/۰۶/۱۹
گوهرپور در نخستین جلسه کمیته راهبری معینهای اقتصادی فرهنگی استان مطرح کرد:
اهمیت برندسازی در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی
نخستین جلسه کمیته راهبری معینهای اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی امروز با حضور برخی نمایندگان معینهای اقتصادی برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نخستین جلسه کمیته راهبری معینهای اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی امروز با حضور حسن گوهرپور سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی و برخی از نمایندگان معینهای اقتصادی در ساختمان ساپکو برگزار شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در این جلسه به لزوم «برندسازی» مثلث توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: فرمانداران، مدیران دستگاههای اجرایی استان و روسای دستگاههای اجرایی در شهرستانها شایسته است برای عمومیتر شدن مفاهیم مثلث توسعه اقتصادی تلاش کنند.
حسن گوهرپور بر تاثیر حرکت واحد یک کمیته اطلاعرسانی در جهت مفاهیم مثلث توسعه اقتصادی تاکید کرد و افزود: کمیته راهبری میتواند افق انتظارهای اهالی رسانه و معینهای اقتصادی را به هم نزدیکتر کند.
وی تداوم حضور پررنگ رسانه در تبیین اقدامات صورت گرفته ذیل مثلث توسعه اقتصادی را مهم برشمرد و یادآور شد: فعالیتهای خوبی در حوزه معینهای اقتصادی صورت گرفته، اما با سازوکارهایی که انشاءالله اینجا برنامهریزی و پیشنهاد میشود کیفیت ارتباط معینهای اقتصادی با رسانه و اطلاعرسانی بهبود بخشیده خواهد شد.
رضا حسینی کمیته راهبری معینهای اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی، حجری مسئول روابط عمومی ایران خودرو خراسان، رامین آرمات مشاور روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان رضوی، فروزان مدیر شرکت پیشروصالح، ایرانمنش مدیر بانک قرض الحسنه رسالت، بادیانی مدیرعامل مجموعه تعاونیهای شرق، محمدزاده نماینده استانداری در نهاد اقتصاد مقاومتی، اسماعیلی نماینده شرکت فولاد خراسان و نیز نمایندگان نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی، آستان قدس رضوی، بنیاد برکت، دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز مشاوره کارآفرینی کارآفرینان جوان، مجموعه آبی نی سایا، کمیسیون هماهنگی بانکها و کمیته امداد امام خمینی (ره) دیگر دعوتشوندگان این جلسه بودند.
منبع : اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی
تعداد بازدیدها : ۱۰۸
مطالب مرتبط با این موضوع :